Flash spelletjes verwijderen

Plaats hier je vragen en/of opmerkingen.
  • Sticky - Bericht
ruud
Website eigenaar
Website eigenaar
Arcade super hoogste score: 135
Arcade hoogste score: 31
Netherlands

Flash spelletjes verwijderen

Bericht door ruud » 07 mei 2018, 21:48

Even het volgende...

Enige tijd geleden heb ik alle spelletjes op de website opnieuw en als volgt verdeeld:
Nieuwe HTML5 spelletjes
Nieuw type flash spelletjes
Oud type flash spelletjes

Alle nieuwe type spelletjes zijn reeds gecontroleerd in verband met de nieuwe wet: Nieuwe privacywetgeving
vanaf 25 mei 2018. Dat geldt voor de eerste en de tweede categorie.
Voor meer informatie over AVG volg de onderstaande link:
https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/s ... tendop.pdf

Voor de laatste categorie geldt dat helaas nog niet. Een lid van deze website maakte me erop attent dat ze uitgerekend in deze laatste categorie een verdachte melding kreeg bij het spelletje Stop the Bus.
Dat bleek te komen omdat in dat spel links staan naar een andere website en dat mag dus straks niet meer door de nieuwe wetgeving. Het spel is dus verwijderd.

Daarnaast ben ik gedwongen om al die spelletjes na te lopen en alles wat niet deugt zal ik dus ook moeten verwijderen. Voor een boel spelletjes is dat geen probleem maar voor een boel ook wel want daar staan alweer scores bij. Er zullen dus een boel spelers scores zien verdwijnen zodra ik deze spelletjes verwijder.

Het spijt me maar het moet...
Uiteraard zal ik het zo verspreid mogelijk doen maar ik realiseer me dat het vervelend is...
Als er daardoor net als de vorige keer een paar spelers meer geraakt worden dan de andere spelers dan stel ik alles uiteindelijk weer op nul. Het moet voor iedereen leuk blijven in mijn beleving, dus gelijke kansen voor iedereen.

En denk er s.v.p. even aan dat ik die wetgeving niet verzonnen heb maar ik wil me er wel graag aan houden. Uiteraard wil ik niet het risico lopen dat de website na 25 mei op zwart gaat.

Groeten,
Ruud
Als je het niet vraagt... :idea:

ruud
Website eigenaar
Website eigenaar
Arcade super hoogste score: 135
Arcade hoogste score: 31
Netherlands

Re: Flash spelletjes verwijderen

Bericht door ruud » 29 sep 2019, 21:34

Er staan nog 28 flash spelletjes op de website en die heb ik allemaal bij elkaar in een categorie gezet. Er staan inmiddels bijna 2.000 html5 spellen op de website en deze werken allemaal prima in mijn beleving. Af en toe krijg ik nog een melding maar de maker van deze spellen lost dit, door de bank genomen, direct op...

Morgen gaan alle scores op nul en dan zijn de kansen weer gelijk, leuk!
Als je het niet vraagt... :idea:

alexia
ERELID
ERELID
Arcade super hoogste score: 626
Arcade hoogste score: 429
Netherlands

Re: Flash spelletjes verwijderen

Bericht door alexia » 30 sep 2019, 11:26

mooi zo Ruud
nieuwe kansen voor iedereen zo
zelfkennis is het begin van de wijsheid